niedziela, 23 marca 2014

Początek

Cześć.

Sama nie wiem co chcę osiągnąć zakładając ten blog. Myślę, że po prostu potrzebuje miejsca w którym mogłabym się wygadać, znaleźć przyjaciół, którzy mnie rozumieją i otrzymać od nich wsparcie. Na blogu będę podpisywać się "Rin", ponieważ nie chcę się ujawniać. W lipcu kończę 16 lat. Już od jakiegoś czasu nienawidzę siebie. Swojego ciała. Nie dawno z czystego przypadku trafiłam na pewien blog dotyczący pro any. Od tego czasu czytam ich tak dużo, że sama chcę być jedną z tych dziewczyn. Jestem gotowa na rozpoczęcie tej przygody. Chcę być chuda. Chcę być doskonała. Mam 169 cm wzrostu. Już od półtora roku nie wchodzę na wagę. Boję się to zrobić. Jednak jestem pewna, że ważę powyżej 56 kg.W przyszłym tygodniu idę do babci (ona posiada wagę), postaram się przezwyciężyć strach i zważę się. Kiedy będę wiedzieć dokładną liczbę od razu się tym z wami podzielę. 
Możliwe, że będę później żałować tego postu, ale teraz to nie ma dla mnie znaczenia. Chcę czuć się dobrze w moim ciele.
Mam nadzieję, że mogę mieć wasze wsparcie.

~ Rin



3 komentarze:

  1. Witaj, życzę Ci powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chciałabyś zwyczajnie w świecie pogadać czy coś to śmiało możesz pisać na gg :50249728 :)

      Usuń
  2. Ja zaczęłam 7 dni temu przygodę z pro aną. Schudłam niecale 5 kg, ważę 65 i mam 167 cm wzrostu.
    Tobie zycze powodzenia i wytrwalosci ;*
    Chudnij malenka :-)

    OdpowiedzUsuń