poniedziałek, 31 marca 2014

Hej

Przepraszam, że nic nie pisałam. Obiecuję, że w tym tygodniu będzie inaczej ! Co do mojej diety 1000 kcal to zaczęłam stosować ją od soboty, ale liczę od dzisiaj. Wiecie tak od poniedziałku ;) Mój dzisiejszy bilans:
Śniadanie: jogurt
Przekąska: jabłko
Obiad: zjadłam ziemniaki z mięsem + marchewka z groszkiem ( prawie samą marchewkę z groszkiem a resztę naprawdę niewiele, aby mama się nie czepiała)

Nie wiem ile wszystko ma kalorii, jednak na pewno mniej niż 1000 kcal. Wiem, że mogłabym jeszcze coś zjeść, ale nawet nie mam ochoty. To chyba dobrze ;) Zamierzam jeszcze trochę poćwiczyć wieczorem.

Jedna z was pisała mi kiedyś, że brała chrom, aby zwalczyć chęć do słodkości. Chciałabym się was zapytać czy warto to brać i czy są jakieś skutki uboczne. 

Trzymajcie się chudo kochane !



3 komentarze:

  1. Świetny bilans :) A co do chromu to dołączam sie do pyt :) Trzymaj sie chudo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny bilans, trzymam kciuki za powodzenie diety! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio ci idzie : * co do chromu to nwm bo nie stosuje takich rzeczy ale czytalam na ten temat wiele pozytywnych opini

    OdpowiedzUsuń