piątek, 28 marca 2014

Zmiana

Witajcie kochane. Na początku chciałabym was bardzo przeprosić za dwie rzeczy. Pierwsza z nich to moja nieobecność. Byłam zajęta szkołą i nie miałam czasu na pisanie. Drugą jest fakt, że zawaliłam. Jest mi strasznie wstyd, że zawiodłam. Na początku było dobrze tylko z dnia na dzień kusiłam się na większą dawkę kalorii. Najgorzej było wczoraj. Nie pamiętam żebym kiedyś zjadła tak dużo. Na samo wspomnienie o tym chce mi się wymiotować. Jednakże już się ogarnęłam i zamierzam od nowa zacząć przygodę z odchudzaniem. Jednak na razie rezygnuję ze Skinny Girl Diet. Mój organizm nie wytrzymuje tej diety i nie daje rady. Byłam tak osłabiona, że nie mogłam nic robić, a mój brzuch tak bardzo mnie bolał, że żadne tabletki nie pomagały. Muszę zwiększyć dawkę kalorii. Chyba zacznę od 1000 kcal, a co tydzień będę zmniejszać je o 100 kcal. Do tego zwiększę ilość ćwiczeń, aby wszystko ładnie spalać. Myślę, że z taką dietą mój organizm da radę. Trzymajcie się chudo !



2 komentarze:

  1. ile masz wzrostu? Ja na twoim miejscu nie schodziłabym ponizej 500 kcal bo potem mozna miec napady a jak wiadomo to potrafi przybic czlowieka : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem do ilu kcal zejdę. Zależy jak mi pójdzie i jak będę się czuć. Dzięki za radę ;) A co do wzrostu to mam 169 cm

      Usuń